Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

Το "θέλω" είναι ζωή !

Θέλω...
 Θέλω...; 
Θέλω...!

Προσπαθώ μέρες να σου γράψω για αυτή την τόσο δα μικρή λέξη, αλλά τόσο δυνατή ταυτόχρονα !
Τί σημαίνει, στ'αλήθεια, "θέλω"; 

Μ'αρέσει πολύ να παρατηρώ ενδελεχώς τους ανθρώπους και, μεταξύ άλλων, και τις λέξεις τους. Θα σου πω, λοιπόν, με βεβαιότητα ότι έχω πάψει να ακούω την λέξη "θέλω", με την πραγματική της έννοια. 

"Μα όχι, τί λες; Εγώ θέλω πολλά", θα μου πεις.

"Θέλω να πάρω παπούτσια" - αυτό σημαίνει "χρειάζομαι", όχι "θέλω". 
"Θέλω να ξυπνήσω νωρίς" -  "πρέπει" είναι αυτό που θες να πεις! 
"Θέλω να φάω" - εννοείς "πεινάω" ή.. "θέλω να γεμίσω το κενό μου, έστω και με τροφή".

Εγώ μιλάω για εκείνα τα βαθιά, τα πραγματικά, τα ολόδικά σου "θέλω". 
Εκείνα που όταν ήσουν παιδί σ' έκαναν να χαμογελάς πλατιά και πονάγαν τα σαγόνια σου!
Εκείνα που καταχώνιασες στο μπουντρουμάκι της ψυχής σου. 
Εκείνα που διπλοκλείδωσες εκεί μέσα, είτε για να τα κρατήσεις αμόλυντα από αυτούς που δε θα τα καταλάβαιναν, είτε γιατί -ακόμα χειρότερα- σε κάναν να πίστεψεις ότι δεν είναι σωστό να θέλεις αυτό που θέλησες. 
Ξέρεις, όμως ακόμα,  τί στ'αλήθεια θέλεις;

Φυσικά! ΚΑΙ ξέρεις ΚΑΙ θυμάσαι. 
Γιατί αυτά τα "θέλω", κυλάνε μέσα στο αίμα σου από την μέρα που γεννήθηκες. 
Είναι κομμάτι της ύπαρξής σου και της φύσης σου.  
Δεν θα εξαφανιστούν ποτέ. Όσο και να τα πατήσεις κάτω. 
Θα ΄ναι πάντα εκεί, να σε τσιμπάνε σαν μυτερά αγκάθια και να κλαίνε που δεν τα άκουσες ποτέ πραγματικά. 
Σαν ξεφούσκωτα, πεταμένα στο πάτωμα, μπαλόνια που τόσο λαχταρούσαν να πάνε στο πάρτυ και δεν τους έδωσες ποτέ την ευκαιρία να το κάνουν. 
Σαν χρυσόσκονη που την πέρασες για σκόνη μουστάρδας, καημένο μου πλάσμα, και την κατάπιες με τα αναλώσιμά σου, αντί να την πετάξεις στον αέρα και να κακαρίζεις καθώς σε λούζει η μαγεία της.

Και αν ακόμα δεν σε έπεισα να αφουγκραστείς τα "θέλω" σου, ένα θα σου πω μόνο. 
Βιάσου ή έστω, προετοιμάσου, θα 'ρθει η ώρα που τα καταπιεσμένα, κακομεταχειρισμένα, παραπεταμένα και ξεχασμένα "θέλω" σου, θα ξεπηδήσουν σαν πίδακας από μέσα σου και τότε δεν θα υπολογίσεις τίποτα.. θα τα κάνεις όλα πουτ@να!

Και μη σκεφτείς " πόσο στρωμμένη ζωούλα μπορεί να έχεις για να τα λες τόσο απλά"
γιατί θα σου απαντήσω με σηκωμένο φρύδι και βλέμμα ειρωνικό  " ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Το μόνο που δεν είχα ΠΟΤΕ ήταν αυτό που εσύ λες στρωμμένη ζωούλα".
(Μπορείς να πάρεις μια μικρή γεύση εδώ)

Αφού λοιπόν ξεπεράσαμε οι δυο μας το ενδεχόμενο του να με αμφισβητήσεις, θα σου πω:
Για μένα, αυτά τα τέσσερα γράμματα, αραδιασμένα με αυτή ακριβώς την σειρά, ήταν πάντα η κινητήριος δύναμή μου. 
Δεν είχα κανένα άλλο όπλο στη ζωή μου, εκτός από αυτό το πανίσχυρο ταλαίπωρο "θέλω" μου. 

Πέρασαν πολλά χρόνια που στην ροή της ζωής μου και στα δανεικά "πρέπει", το ξέχασα και εν τέλει,... το έχασα.
Ξεκίνησα με το "δεν ξέρω αν θέλω", συνέχισα με το "δεν ξέρω τί θέλω" και έφτασα μέχρι το "δεν θέλω τίποτα". και μετά έπεσε μαύρο στην οθόνη της ζωής μου. 

... και να σου πω την αλήθεια; 
ήταν τα πιο άδικα ματωμένα και βιαίως τσαλαπατημένα, από μένα πρωτίστως, χρόνια της ζωής μου. 

και μετά ήρθε το βροντερό, δυνατό, ξεκάθαρο "θέλω" μου. 
Ήταν το "ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΕΓΩ".
Και αυτό γκρέμισε με μιας ό,τι -νόμιζα ότι- έχτιζα τόσα χρόνια! 
(Τί σου ΄πα για τον πίδακα και ότι θα τα κάνεις όλα πουτ@να;; θυμάσαι;! εεε, ααααυτό !) 

Θέλεις να κάνεις τη δουλειά που ονειρεύεσαι; Ξεκίνα την, σήμερα !
Θέλεις να πετάξεις έξω από την ζωή σου ανθρώπους που δεν σου κουμπώνουν; Στα τσακίδια, σήμερα!
Θέλεις να ερωτευτείς παράφορα, όπως δεν τόλμησες ή δεν έτυχε ποτέ, αλλά "να, μωρέ, ίσως και να μην πρέπει" ; Ερωτέψου, σήμερα!
Θέλεις να κοιτιέσαι στον καθρέφτη και να λες "ναι ρε, κάθαρμα, τα κατάφερες περίφημα!" ; Τόλμησε όλα σου τα "θέλω", σήμερα!

Να θυμάσαι μόνο να θέλεις πλήρει συνειδήσει. Ξέρεις, τα "θέλω" είναι μικρές ή μεγάλες μάχες που πρέπει να κερδίσεις ! Θα ΄χει απώλειες, θα ΄χει θυσίες, θα ΄χει ανηφόρα!
Αλλά στο τέλος της ανηφόρας, έχει μια θέα..μούρλα! Στο εγγυόμαι!

 Το "θέλω" είναι εγωιστικά κακομαθημένο και τόσο εύθραυστα ευαίσθητο , ταυτόχρονα. 
Το "θέλω" είναι ανήθικο αλλά και τόσο τίμιο, παράλληλα. 
Το "θέλω" είναι αναρχικά ανυπάκουο σε κανόνες και μαζί είναι και βαθιά αλύγιστη επιθυμία. 
Το "θέλω" είναι έρωτας και αγάπη μαζί, όπως ακριβώς και η ζωή. 
Το "θέλω" είναι ζωή !  
Ζήσε! Σήμερα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πώς ένιωσες, διαβάζοντάς το ;