Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2003

Γράμμα στον Άη Βασίλη (Δεκ 2003)

Σκαλίζοντας το κεφάλι μου για το πώς θα αποχαιρετήσω το 2018, 
(το 2017 το αποχαιρέτησα με αυτό!) 
σκέφτηκα να γράψω γράμμα στον Άγιο Βασίλη.. 
και κάπου εκεί, ξαφνικά...  θυμήθηκα ότι κάποτε, σχεδόν σε άλλη ζωή, του είχα γράψει το πρώτο και μοναδικό μου γράμμα ως και σήμερα. 
Ήταν Δεκέμβρης του 2003.


"Άγιε μου Βασίλη,
δεν θυμάμαι να σου έχω γράψει ποτέ γράμμα. Δεν είναι ότι ποτέ δεν σε χρειάστηκα ή δεν θέλησα ποτέ τίποτα, είναι που απλά δεν υπήρξα ποτέ τόσο παιδί, ώστε να πιστέψω δυνατά σε κάτι μαγικό, όπως εσύ!

Ξέρεις, τον τελευταίο καιρό πέρασαν δύσκολες στιγμές, όμως δεν σου ζητάω να μου φέρεις κουράγιο...
Πιστεύω ότι οι δύσκολες στιγμές κάνουν εμάς τους ανθρώπους πιο δυνατούς και έτσι σηκώνω το κεφάλι και βρίσκω κουράγιο να τα αντιμετωπίσω όλα. Κουράγιο έχω, λοιπόν...

Δύναμη να συνεχίζω έχω -με διαφορετικές προτεραιότητες πλέον, απλά γιατί από 'δω και πέρα δεν θα αναλώνομαι σε όλα όσα αναλωνόμουν παλιά!
Προτεραιότητα έχει ο εαυτός μου, όσο εγωϊστικό και αν ακούγεται αυτό..

Δύναμη και κουράγιο θα 'χω λοιπόν.
Αγάπη να δώσω, έχω, απλά πρέπει να νοιώθω ότι παίρνω και όλας.
Θέλω να πιστεύω ότι τα "αγαποκύτταρά" μου θα ενεργοποιηθούν και θα μάθουν να δέχονται την αγάπη των άλλων, με όποιο τρόπο και αν αυτοί την δείχνουν...

Νομίζω λοιπόν ότι τα βασικά για να φτιάξω ένα ζωγραφικό πίνακα της ζωής μου, τα έχω ...
Μου λείπει κάτι όμως... Το φόντο για αυτό τον πίνακα...
Ξέρεις, λοιπόν, τί θα ΄θελα από σένα;

Να μου φέρεις μπογιές, με πολλά χρώματα, ζωντανά και λαμπερά για να βάψω το φόντο του πίνακά μου. Θέλω να βάλω χρώμα στην ζωή μου, καλέ μου Άγιε Βασίλη και ζητάω από σένα την βοήθειά σου σε αυτό!
Δεν θέλω να μου χρωματίσεις εσύ τη ζωή μαγικά, απλά θέλω να μου δώσεις τα χρώματα, τις χρυσόσκονες και τα υπόλοιπα, υπόσχομαι, θα τα κάνω εγώ!

Κάτι ακόμα, κάνε όσους με αγαπούν να είναι ευτυχισμένοι - αν εγώ δεν μπορέσω να (τους) ευτυχίσω τελικά ποτέ.

Σ΄ευχαριστώ που τελικά υπάρχεις και συγχώρεσέ με που μέχρι τώρα δεν σου 'γραψα ποτέ, ελπίζω να καταλαβαίνεις τους λόγους....

Καλές γιορτές να έχεις και Χρόνια Πολλά για την γιορτή σου- αν δεν σε δω !

Σ'ευχαριστώ...
Ένα παιδί που με τα "πρέπει" των άλλων, ξέχασε ότι είναι (ακόμα) παιδί...
ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πώς ένιωσες, διαβάζοντάς το ;