Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2018

Αντίο 2017 & Σε ευχαριστώ για όλα !



2017, σε ευχαριστώ ...

Σε ευχαριστώ γιατί ... ήσουν η πιο κουραστική, αγχώδης, εξοντωτική, αλλά ταυτόχρονα ανατρεπτική και θεμελιώδης χρονιά !
Ήσουν, για μένα, η αρχή μιας υπέροχης ζωής !

2017, σε ευχαριστώ γιατί ... Πληγώθηκα, πόνεσα, λύγισα, έπεσα, έμεινα εκεί κάτω χαμηλά να κοιτάω τα συντρίμμια μου και να κυλιέμαι στις στάχτες της μιζέριας μου, όπως -τότε- θεωρούσα ότι μου έπρεπε...
.............μέχρι που ............ ΠΑΑΑΑΑΑΦ !
Κατάλαβα ότι ΑΞΙΖΩ, έστω να διεκδικήσω, περισσότερα, πιο σημαντικά, πιο δυνατά, πιο έντονα, πιο χαρούμενα, πιο γαλήνια, πιο χαμογελαστά, πιο ΥΓΕΙΗ .. πιο.. πιο... ΠΙΟ... !

2017, σε ευχαριστώ πολύ γιατί, στη διάρκειά σου, ανακάλυψα ότι η θέλησή μου και η λαχτάρα μου για ζωή δύνανται να με μεταμορφώσουν σε ΓΙΓΑΝΤΑ !
Ύψωσα το ανάστημα της ψυχής μου, κλώτσησα ό,τι με πίκραινε, διέλυσα τους φόβους μου και σηκώθηκα όρθια να ΖΗΣΩ όπως "γουστάρω"!

2017, σε ευχαριστώ γιατί πήρα την ζωή μου στα χέρια μου, ρημαδιασμένη, κατακρεουργημένη και μαραζωμένη όπως (μου) την είχα(ν) καταντήσει και την φύτεψα στην πιο όμορφη γλάστρα, την έβγαλα στον ήλιο και της έδωσα αγάπη.. και να σου πω το συναρπαστικό; έχει ήδη βγάλει μπουμπουκάκια ! ;)

2017, σε ευχαριστώ γιατί απομάκρυνες τοξικούς, στερημένους και στερητικούς ανθρώπους από τη ζωή μου και έτσι άνοιξε ηλιόλουστος και καθάριος δρόμος για νέους (οι σταθεροί μου είναι πάντα στο "εδώ" μου), που θέλουν να με βλέπουν να χαμογελάω, να προχωράω, να δυναμώνω, να στέκομαι όρθια , άρα να είμαι ευτυχισμένη ;)

2018 ... ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ με ανοιχτή αγκαλιά, μια αρμαθιά όνειρα που ξέρω ότι θα κατακτίσω, ένα πλατύ χαμόγελο, άπειρο πείσμα, ακατανίκητη δύναμη και ακλόνητα στηρίγματα τους "Μονα-δικούς μου" !

ΥΓ. και αααααααν εσύ που με διαβάζεις τώρα, νομίζεις ότι έχεις μόνο σπασμένα όνειρα, ψυχική κούραση και αισθάνεσαι νικημένος/η... κοίτα λίγο την αντανάκλασή σου .. μπορεί να έχεις ήδη καβαλήσει ένα μονόκερο και να μην το έχεις καταλάβει...! ;)
Η μαγεία είναι ΜΕΣΑ ΣΟΥ ! Άφησέ την να σε οδηγήσει...
Καλή Πρωτοχρονιά !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πώς ένιωσες, διαβάζοντάς το ;